voorbereidingen Road Trip door Maleisie - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Ed en Rita - WaarBenJij.nu voorbereidingen Road Trip door Maleisie - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Ed en Rita - WaarBenJij.nu

voorbereidingen Road Trip door Maleisie

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Ed en Rita

25 Mei 2017 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Azie, Ed wil er al zijn hele leven een keer naar toe en ach ik volg wel :)
De voorbereidingen zijn al een tijdje in volle gang, omdat we alles zelf regelen, kost dat wel wat uitzoekwerk. Mijn vader lag tussendoor nog even in het ziekenhuis met behoorlijke hartproblemen, kreeg een operatie maar hij is vandaag weer gezond en wel thuis, dus we kunnen met een gerust hart (!) weg.
De eerste 2 nachten in Kuala Lumpur zijn geboekt, een binnenlandse vlucht en ook de tickets voor de speedboot naar een bounty-eiland hebben we alvast geboekt. Verder zien we wel en hebben we ruim de tijd om het land door te crossen...
We ontdekken dat de vliegtuigmaatschappij wel erg optimistisch is geweest. 1 uur en een kwartier overstaptijd in Londen. Dat is niet genoeg!
Wellicht omboeken, misschien dagje eerder weg, alvast naar Londen. Nou ja, we puzzelen het wel uit en we komen vast wel een keer in Kuala Lumpur....

We hebben er zin in :)

Reisdoel: Een verre reis/vliegtuig/openbaar vervoer/taxi/huurauto/speedboot/fiets
Periode: van 28 mei 2017 tot en met 16 juni 2017

• 25 Mei 2017 - 13:52

Caroline :

Wat gaaf! Heel fijne vakantie gewenst!

• 25 Mei 2017 - 18:05

José :

Ha globetrotters, wens jullie een prachtige vakantie! Kijk nu al uit naar je leuke verhalen en meest mooie foto's! Geniet samen van al het goede ! Dikke kus

• 25 Mei 2017 - 22:24

Sylvia:

Hele fijne mooie vakantie samen!
    Leuk dat je ons weer laat meegenieten met je reisdagboek!
    Veel plezier en maak er iets bijzonders van :)

• 30 Mei 2017 - 10:35

Mieke :

Ziet er allemaal geweldig uit!!!!! Heel veel plezier. Hoe hebben jullie het met Londen opgelost? Was best ff spannend denk ik.