Ditmaal volledig blog: rennen en de Chinezen komen - Reisverslag uit Tanjong Malim, Maleisië van Ed en Rita - WaarBenJij.nu Ditmaal volledig blog: rennen en de Chinezen komen - Reisverslag uit Tanjong Malim, Maleisië van Ed en Rita - WaarBenJij.nu

Ditmaal volledig blog: rennen en de Chinezen komen

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Ed en Rita

01 Juni 2017 | Maleisië, Tanjong Malim

Run baby run...
1 dag voor vertrek heeft London Heatrow een computerstoring en leggen zij alle vluchten plat. Don't come to Heatrow! Terminal 5 is een gekkenhuis. Eh...wij vliegen morgen vanaf Heatrow en vertrekken vanuit Terminal 5...of misschien toch niet? Ondanks dat de storing deels verholpen is blijft het spannend! Er zijn 90 vluchten vertrokken, maar ook 36 gecanceld vandaag.
Eenmaal in Londen na een ook nog vertraagde vlucht, hebben we gerend alsof ons leven ervan hing...mensen voorzichtig opzij gestampt, via priority lane geroepen dat we een connection flight hadden

• 01 Juni 2017 - 19:23

Jose :

Dat rennen van jullie... Ook gefilmd met body- Cam??? Ben wel héél nieuwsgierig hoe dat eruit heeft gezien op Heathrow

• 02 Juni 2017 - 05:47

Ed En Rita :

Ik zie dat veel mensen deze halve blog hebben gekregen.
    WaarBenJij.nu heeft vlak daarna de volledige blog naar iedereen verstuurd...