Op naar de Portugese Fado en de portjes... - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ed en Rita - WaarBenJij.nu Op naar de Portugese Fado en de portjes... - Reisverslag uit Porto, Portugal van Ed en Rita - WaarBenJij.nu

Op naar de Portugese Fado en de portjes...

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Ed en Rita

16 Juni 2016 | Portugal, Porto

Jaaaaaa! Daar gaaaaaaaan we weer! Wie zin heeft mag lekker meelezen, maar vooral onszelf zijn die reisverslagen zo leuk om te hebben. Zoonlief brengt ons morgen naar Eindhoven. We vliegen naar Porto, waar een huurauto voor ons klaar staat. Na 15 dagen eindigen we in Faro. We willen niet teveel rijden, dus we zakken in 14 dagen heel langzaam af naar het Zuiden. We gaan de meeste toeristische stukken overslaan, dus niet naar Lissabon. Veel te groot. Ik heb wat kleine historische, typisch Portugese dorpjes uitgezocht en we hebben enigszins een route in ons hoofd. Niks ligt vast, dus we kunnen alle kanten nog op.
Geen vakantie stress dit keer. Terwijl alles in 1 dag geregeld moest worden. Ik leer het wel :)
Ed zegt net dat ie 16 kilo weegt. Graatje mager die man :) Hij zal z'n koffer wel bedoelen.
Wist je dat Port tussen de 18 en 20% alcohol bevat. ben zo benieuwd naar de port-wijnhuizen. We hebben er super veel zin in. Tot later x

• 16 Juni 2016 - 21:45

Hans Drescher :

Geniet ervan. Wij zitten al op het Iberisch schiereiland...op 774 km. 8 uurtjes rijden. Moet kunnen Ed

• 16 Juni 2016 - 22:07

Madeleine:

Super veel plezier in Portugal...en idd, geniet van de mogelijkheid om je reis onderweg in te vullen zoals het uitkomt. En zie je het een niet, dan kom je wel iets anders moois tegen. Dikke zoen

• 17 Juni 2016 - 00:34

José :

Ola ... Wens jullie een Super vakantie! Drink maar lekker veel port! Mmmmmm niks zo lekker als port!(in de winter!!)

• 17 Juni 2016 - 07:27

Jose:

lVeel plezier, ik hou niet van wijn, maar Port is heerlijk, zacht en stroperig. Geniet. x