Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Ed en Rita - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Ed en Rita - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Ed en Rita

04 Oktober 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

-Heb je een trui bij je? Zullen we de koffiefilter meenemen, anders zitten we de hele vakantie aan de Nescafé, ?
-Wat ben je nou allemaal aan het doen man, dat heeft niks met inpakken te maken. Je bent gewoon foto's aan het bekijken..nou ja zeg! En ik maar opruimen en alles regelen.

:Hoezo, ik pak gewoon een broek en een paar shirts in en een zwembroek, en meer heb ik niet nodig.

-Oh, dus je hoeft geen koppie thee als we aankomen, of Azaron als je weer eens bent gestoken, of eh...

: nee, ik hoef geen epileeraparaat en nagellak en een fohn mee

-Je hebt ook niet genoeg haar

: Dat heb ik wel, maar dat zit uitzichzelfaltijd goed
: maar okee, wat moet er allemaal nog in?

- ojee, we doen het niet goed!

: Wát doen we niet goed?

-We moeten setjes maken, als er 1 koffer kwijtraakt, dan heb je altijd nog een setje in de andere koffer.

:Zo klaar, is het nu goed?

- Jaaaaaa, nu is het goed, koffers zijn klaar en beneden dus nu heb ik rust, snap je me nu?

: nee!

- maar toch wil ik wel heel graag met jou op vakantie hoor...

: ik ook met jou!

  • 04 Oktober 2015 - 13:00

    Vriend:

    Heel goeie vlucht!
    Geniet van elkaar...
    .... en Azaron is voor watjes!


  • 04 Oktober 2015 - 14:00

    Moeder:

    fijne vakantie, mooi weer ,en lekker uitrusten

  • 04 Oktober 2015 - 14:44

    Miek:

    Succes met inpakken en daarna...geniet!

  • 05 Oktober 2015 - 12:13

    Mam:

    In die wildernis daar kun je niet veel kopen, dus hebben jullie zeker heeeeel zware koffers?
    Veel genieten en later samen foto's kijken. Kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ed en Rita

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 10750

Voorgaande reizen:

28 Mei 2017 - 16 Juni 2017

Maleisië

17 Juni 2016 - 03 Juli 2016

Portugal

06 Oktober 2015 - 22 Oktober 2015

Costa Rica

Landen bezocht: